ons hotel

woensdag 13 februari 2008

Heidi en Peter

Het mag dan niet vol zitten met gasten, dat betekent niet dat we het niet druk hebben! Ik (N) heb het gevoel dat ik deze week nauwelijks thuis ben….
Het hele weekend heb ik mij af en toe nog goed beroerd gevoeld van ons buiten-de-deur-eet-avontuur, bij Pepijn was het gelukkig wat minder. Zondagmiddag hebben we nog even heerlijk gewandeld in het zonnetje, toen voelden we ons opperbest. Maandagmiddag was ik ineens weer zo misselijk dat ik niet eens wist of ik wel naar het gastronomiebal kon. We zijn natuurlijk wel gegaan en we hebben een leuke avond gehad, we lagen zelfs om half 5 pas in bed. Gisteren konden we, ondanks uitslapen, allebei onze ogen dan ook niet open houden. We kregen meteen gisteren foto’s van 1 collega per email en een andere collega vroeg helemaal enthousiast of we volgend jaar weer mee gingen. Missie geslaagd, geloof ik!
Gisteravond moest ik natuurlijk weer naar Fürth im Wald voor de website-cursus. Achteraf verbaas ik me er over hoe wakker ik nog was. Pepijn besloot dat lopend bij -10 naar de verkiezingsbijeenkomst in het dorp (2 maart zijn er gemeenteraads-, burgemeesters- en kreisraadverkiezingen) toch een brug te ver was en die is rustigjes thuis gebleven. Morgen ga ik naar een TipTop-collega in de buurt van Rothenburg ob den Tauber (ongeveer 3 uur heen en 3 uur terug) voor een seminar. Wordt vast gezellig, en zowiezo heb ik een aantal van deze collega’s nog nooit live ontmoet. Aangezien dat pas op z’n vroegst om 17 uur afgelopen zal zijn, kan ik nooit om 19 uur in Deggendorf zijn op de dansles. Voor Pepijn is het zonder auto zowiezo onmogelijk om daar te komen, dus helaas deze week geen dansles en geen Ruhetag samen.
Ook jongen deze week de boekingen weer, en dan heel verrassend met name voor periodes dat er weinig loos is. Deze week hadden we eigenlijk weinig verwacht, maar hebben we toch nog veel verkocht. Door deze ontwikkeling plus het feit dat we veel buitenshuis zijn, schieten de te renoveren kamers natuurlijk echt niet op.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.