ons hotel

zaterdag 24 november 2012

Druk met andere dingen...

Het mag dan laagseizoen zijn, we hebben het razend druk met andere dingen. Zo zijn we tot nu iedere week een paar dagen onder de pannen geweest met afspraken buiten de deur, onder andere meetingen, vakbeurs, hotelseminar, borrel van Internations, popconcert, andere zakelijke afspraak in Berlijn, enz. Het hotel mag dan dicht zijn voor een paar weken, de administratieve rompslomp gaat ook gewoon door. Als je een paar dagen weg bent (of zelfs maar 1 dag) wordt je gestraft met een volle email-inbox. Er liggen nog stapels papieren om te filen.

Er is helaas weer een leuke medewerkster weggevallen. Ze heeft opgezegd om voor een ziek familielid te zorgen. Toen ik zelf zo ziek was hadden we onze medewerkers allemaal hard nodig, maar de laatste tijd had onze parttimer die ons nu verlaat toch wel wat onderuren, dus geheel economisch gezien komt het goed uit. Het is wel ongelofelijk jammer dat ze weg gaat, ze leverde goed werk en paste goed in het team. We hebben besloten haar niet te vervangen. Met de feestdagen komt de 15-jarige dochter van een van onze medewerksters als vakantiehulp tijdelijk invallen, en daarna kunnen we het de maanden erna verder af met de mensen die we hebben totdat het weer hoogseizoen wordt.

1 opmerking:

  1. Hoop dat jullie snel weer een blogje plaatsen. Mis de verhalen. Succes met alle drukte, zal nu ook wel zijn richting de kerst. Ingrid (oja, ook zelf fijne kerst en goede jaarwisseling alvast)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.