ons hotel

donderdag 4 maart 2010

41!

Pepijn is vandaag 41 geworden. Vanavond hebben we geen gasten, dus we bekijken even of we misschien vanavond een hapje kunnen gaan eten of zo. Vanaf morgen zijn we 3 dagen helemaal vol in verband met een vergadergroep. Compleet met volpension en koffiepauzes enzo, dus dat wordt 3 dagen keihard werken.

Ik ben de laatste dagen weer aan het kwakkelen met de tandjes. Ineens had ik in het weekend een grote bult op mijn tandvlees die op zich niet eens zeer deed. Foute boel, onder een kies was het flink gaan zweren. Ik kon dus lekker onder het mes. Eigenlijk moet die kies en die ernaast ook getrokken worden, omdat er al vele jaren een onoplosbaar probleem zit, maar aangezien ik aan de andere kant nog een fietsenrek heb waar ik nog steeds iets in moet laten zetten heb ik geen haast.

Door deze ontwikkeling, plus het feit dat het zo vreselijk druk geweest is, schiet het vertalen ook niet op. Ik denk dat dit een van de laatste opdrachten wordt voor het zomerseizoen. Als we terug komen uit Nederland is het al bijna Pasen en begint het nog meer te lopen. Als de groeicijfers zo blijven als nu, hebben we meer personeel en een brancard nodig…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.