ons hotel

donderdag 4 mei 2006

Lifter



Zondag ga ik naar Duitsland, en het ziet er naar uit dat dat misschien liftend kan. Er zijn een aantal liftcentrales op Internet waaronder hitchhikers.org en mitfahrzentrale.de waar ik (Pepijn) ook wel eens mensen van meenam toen ik in Hamburg werkte. Je deelt de brandstofkosten, en je hebt onderweg wat aanspraak. Op de terugweg staan de lege plaatsen in de auto op diezelfde sites gemeld. We zullen zien.
Maandag kan ik dan de auto ophalen (mocht er trouwens geen lift inzitten, kan ik altijd nog met de -nacht- trein) en dinsdag de bedrijfsaanmelding op het gemeentehuis. Er is ook nog een hotel in de buurt wat op huur-linnen omschakelt, waar ik even ga praten over overname van het linnen. Zou een snelle en goedkope oplossing kunnen zijn om een aantal jaren verder te kunnen.
Woensdagavond ben ik dan weer terug, net op tijd voor de dansavond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.