ons hotel

vrijdag 6 november 2009

Kleine beslommeringen

Gisteren hebben we even de laatste dingetjes voor de vakantie geregeld. Pepijn heeft best wel lang moeten zoeken naar een geschikte verzekering, want door het uitgebreide verzekeringenpakket (o.a. ziekte, ongeval, repatriering, aansprakelijkheid) wat we al hebben wat ook nog eens geldig is voor alle landen waar we komen, hadden we eigenlijk alleen een uitgeklede verzekering nodig. Bij het invullen van de data kwam Pepijn ineens tot een hele rare ontdekking: het hotel in Lissabon was voor de verkeerde datum gereserveerd!! Nou ja, gelukkig waren we er nog op tijd bij en hebben we de reservering een dag kunnen schuiven. Wij zijn met dit soort dingen altijd zo georganiseerd dat het ons zelf verbaasd heeft. In de periode dat we dit geboekt hebben waren we waarschijnlijk erg overwerkt! We hebben maar even goed alle andere reserveringen en dergelijke nagekeken. ik moest vroeger altijd heimelijk lachen als mensen met een ticket voor de verkeerde datum bij de checkin-balie op Schiphol stonden, maar het zal je zelf maar gebeuren…..

Woensdag heb ik de complete boekhouding naar de accountant gebracht, ik ben zo op orde dat er niets is wat ik er nog aan zou kunnen doen totdat we terug zijn van vakantie. Nu alleen dit weekend zondag t/m dinsdag nog even naar de TipTop-vergadering. iets waar we wel heel erg naar uitkijken! In de week tussen vergadering en vakantie is het hier heel erg rustig. Doordat we pas woensdag weer open zijn en de week erna al op woensdag weer dicht zijn is ook onze vaste gast hier niet. We hopen dan alvast alle kerstversiering op te kunnen hangen, dat scheelt weer stress bij thuiskomst. Natuurlijk hebben we die week uitstekend gezelschap in de vorm van goede vriend Harald.

Met de schouder gaat het iets beter, maar ik ben erg bang dat het effect alleen chemisch is en weet niet wat er gebeurt als de injectie uitgewerkt is. In ieder geval is mijn bloedsuiker helemaal van slag en slaap ik er slecht van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.