ons hotel

vrijdag 13 mei 2011

Gebroken

We zijn allebei nog heel erg moe van mijn tripje naar Engeland. Pepijn stond er natuurlijk een paar dagen alleen voor en ik was aardig aan het nachtbraken met mijn vluchten op late tijden. Ik ben er in ieder geval achter dat Praag een prima alternatief is voor München als je van/naar hier wilt gaan vliegen. Praag, München, Nürnberg en Linz is allemaal precies 160 km, en alle luchthavens hebben een aantal budgetairlines. Linz heeft Ryanair, Nürnberg Air Berlin, München Easyjet en Praag Wizzair en Smartwings. Ik was zeer tevreden over Wizzair, kan ik zeker aan iedereen aanraden. Ze vliegen op 65 bestemmingen in Europa, onder andere ook vanaf Eindhoven, Brussel of Weeze.
Het was leuk om de familie weer eens te zien, ook mijn ouders had ik al sinds juli niet meer gezien. Het was goed om weer eens in Engeland te zijn, vooral ook om snel weer naar mijn berg in Beieren te vluchten. Ik vond vooral de service gruwelijk slecht, of dat nu op de luchthaven, in het hotel, in winkels of in de pub was. Ik kan een boek schrijven over de geweldige (ahum) hotelervaring die we hadden.

Vandaag kon ik weer eens naar de tandarts. Het blijft modderen met de noodkronen voor de implantaten. Er was eerst 1 grote gemaakt om beide tanden te bedekken, maar zoals bekend was dat geen succes. Ze hebben er nu twee losse van gemaakt. Op mijn verzoek is er eerst 1 ingezet, zo kunnen we zien welke van de twee implantaten het probleem veroorzaakt, en zit het ook allemaal niet meteen zo strak. De tandarts en de tandtechnicus vonden het een geweldig idee. We kijken het dus nu een weekje aan met 1 en dan proberen we volgende week vrijdag de tweede erin te zetten.
Toen ik van de tandarts kwam ben ik meteen even een hoop boodschappen gaan doen in Deggendorf. Tijdens mijn afwezigheid waren de placemats in de ontbijtzaal opgegaan. We hebben een leverancier die bij ons kan bezorgen, maar die heeft die placemats niet in het assortiment. De keus was dus zelf naar Straubing of Deggendorf te rijden. Ik heb maar gelijk alles gekocht wat onze bezorgdienst niet heeft, dan hoeven we de hele volgende maand niet meer naar een groothandel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.