ons hotel

zaterdag 6 juli 2013

Home alone

Ik ben alleen thuis, Pepijn is een paar dagen in Nederland voor de bruiloft van vrienden. Eeerlijk is eerlijk, ik mocht naar de MP reunie, dan mag hij dit. Natuurlijk had ik heel erg graag mee gewild, maar het is niet anders. Hij is gisteren fijn bij zijn ouders geweest, die had hij al eeuwig niet gezien.

Gisteravond had ik het echt waanzinnig druk, het hele terras zat vol met eters, en natuurlijk allemaal tegelijk. Het kamermeisje wat we normaal gesproken kunnen vragen om bij te springen met bedienen/afwassen kon nu niet, dus een van de ontbijtdames die 's ochtends nog gewerkt had en vanmorgen ook weer vanaf 7 uur aanwezig was heeft 's avonds een paar uur geholpen. Zij had nog nooit 's avonds geholpen, dus het was erg vervelend dat ik alles uit moest leggen, maar ze heeft het goed gedaan. Ze kon in ieder geval borden wegbrengen/uithalen/afwassen en bestellingen opnemen. Vanmorgen waren we allebei bij het ontbijt total loss. Vanavond heb ik geen hulp en een nog voller hotel. Nou ja, morgen kan ik 's middags misschien even tukken. De gasten weten dat ik alleen ben, en bovendien is er hier dorpsfeest dus ik hoop iedereen af te schuiven. 
Ik mis nu nog een berg aankomsten, zal mij benieuwen wanneer die aankomen, en of die komen. Eén van de reserveringen staat al een jaar, dat is een typische non-show-kandidaat.

Geen opmerkingen: