ons hotel

dinsdag 16 november 2010

Volgende

Pepijn is de volgende die het hotel een paar dagen verlaat voor een goed doel. Hij gaat vandaag naar de vakantiebeurs in Leipzig. Gisteravond hebben we folders zitten vouwen en hebben we pamfletjes met de speciale aanbiedingen geprint. Hij heeft ook de laatste paar dagen hard gewerkt aan een nieuwe internetsite. De site is nog niet helemaal af, maar begint steeds leuker te worden. Het is in ieder geval een verbetering.
Ondertussen ben ik langzaam ziek aan het worden. Mijn voorhoofdholtes doen vreselijk zeer, net als mijn keel en al mijn gewrichten, ik heb opvliegers en mijn trommelvliezen ploppen de hele tijd. Zondag moet het echt over zijn, vliegen met verstopte holtes is echt geen fun.
Het weekend hadden we ineens mensen die binnen kwamen op zoek naar een kamer. Walk-ins in november? Het moet niet gekker worden! Uiteindelijk zijn ze in plaats van 1 nacht twee nachten gebleven, want ze waren "begeistert". We hebben nog steeds gasten, donderdag checkt de laatste uit. Gisteren kregen we ineens nog een Deense zakenreiziger. We hebben deze november al 5x zoveel gasten door de deur als vorig jaar november, en we hebben 4x zoveel eten en drinken verkocht als november 2009.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.