ons hotel

donderdag 23 februari 2012

Weer eens topdrukte!

Pff...wat een week! We zijn helemaal gesloopt. Dit keer hadden we bijna een week topdrukte vanwege carnaval. Vandaag is het voor het eerst eindelijk iets rustiger. Gelukkig hebben we er sinds een week een topmedewerkster bij, die ons bij het ontbijt ondersteunt, en vandaag hebben we er nog eentje aangenomen. Nu zoeken we nog schoonmaaksters....Met onze klusjesman blijft het kwakkelen, hij zou vandaag weer beginnen, maar zijn vrouw belde op dat hij met een longontsteking in het ziekenhuis ligt. Gelukkig is het inmiddels opgehouden met sneeuwen, dus dat hoeft Pepijn niet ook nog weg te ruimen.Gisteren kon ik alweer naar de Metro in Regensburg voor weer een auto vol boodschappen. Pepijn kwam vandaag met de mededeling dat er toch ook morgen weer iemand naar een lokale winkel moet voor een paar dingetjes die vandaag alweer opgegaan zijn.

Verder is er weinig te melden. We werken alleen maar. Maandagavond gaan we naar het gastronomiebal, dit jaar met z`n tweetjes. De collega's hadden allemaal al andere afspraken, eentje staat elders op een beurs, etc. Nou ja, ik had toch een probleem dat ik niet in mijn jurken paste, dus nu kan ik een "oude" jurk recyclen nu de dorpsgenoten er niet bij zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.