ons hotel

zaterdag 3 maart 2012

Blogmoe?

De laatste tijd zijn we niet echt enthousiast bezig met de weblog. We hebben niet zoveel te melden en hebben veel te doen. We zijn blij dat het eindelijk wat rustiger is. Dit weekend is het ook 9-12 graden en heerlijk lenteweer. Dit heeft wel tot gevolg dat er minder gasten zijn, er valt niet meer veel te wintersporten. Voor Hohenbogen is het morgen de laatste dag dat de skilift in bedrijf is, en ook de skibus naar Eck rijdt morgen voor het laatst. Op de Große Arber ligt nog altijd 1.60 meter sneeuw, maar dat wordt natuurlijk snel minder.

De komende tijd wordt het hier nog stiller op de weblog. Dinsdag word ik in het ziekenhuis opgenomen voor een kijkoperatie. Op zich routine, maar vanwege de narcose moet ik een nachtje blijven, en in de dagen erna moet ik het rustig aandoen en mag ik niet mij niet inspannen. Dit weekend hebben we nog even leut. Er komen drie bekenden op bezoek die met de trein onderweg zijn. Pepijn vindt dit reuze gezellig voor zijn verjaardag.

2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.