ons hotel

dinsdag 6 maart 2012

Medische misser

Op dit moment schrijf ik even geen lang logje, ik ben te emotioneel, en schrijf dan misschien dingen waar ik later spijt van heb. Alles wat er in het ziekenhuis mis had kunnen gaan is misgegaan, en er is niet adequaat en professioneel op gereageerd, integendeel. Uiteindelijk heb ik zelf, doodziek na een zeer zware allergische reactie op een middel wat mij gegeven werd, besloten dat de operatie niet kon doorgaan omdat ik daartoe lichamelijk niet in staat was en omdat ik daarnaast geen enkel vertrouwen had in het ziekenhuis. Het gaat naar omstandigheden redelijk.

8 opmerkingen:

  1. Heeeeeele dikke knuffel! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las al zoiets op FB. Ongelofelijk. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej Natascha,
    Ik ken je niet persoonlijk maar ben viavia bij je blog terechtgekomen. Ik wens je sterkte, je bericht klinkt heel triest.
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bah! Misschien is in zo'n geval jullie perifere woonplaats een nadeel. Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel sterkte. Ik las dat het al iets beter gaat maar toch..Zou heir voer zijn voor een leuke advocaat..

    Gr en beterschap. Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.