ons hotel

woensdag 18 juli 2012

Spoedopname deel 100.000

En ja hoor...daar gingen we weer..... Maandagavond ben ik weer met spoed geopereerd in het St.Elisabeth in Straubing. Iedereen dacht dat het mijn blindedarm was, maar het was dit keer een cyste op mijn eierstok. Tenminste, dat hopen we dan maar, want de enorme pijn zou volgens de artsen niet het gevolg daarvan moeten zijn. De pijnbestrijding was overigens belabberd, ik heb vooral vannacht echt pijn geleden omdat ik niets kreeg. Ik moest 2 nachten blijven en ben nu -  met vreselijke pijnen -  weer thuis. Ik kreeg de mededeling mee dat ze mij vooral volgende maand niet weer wilde zien. Euh...dat is natuurlijk wederzijds jongens.... Ik WIL niet meer.
Door de hele toestand konden we niet naar de begrafenis van de buurman. Ik kon vandaag niet alleen hier blijven (ik moest slapen) en Pepijn had nog aankomsten.

Gelukkig is het deze week een paar daagjes wat rustiger, maar Pepijn is natuurlijk erg moe. Hij moet morgen gaan boodschappen doen voor de groep die er zaterdag is en die mt 23 personen bij ons gaan barbequen. Personeel is geregeld, dus dat gaan we redden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.