ons hotel

donderdag 30 augustus 2012

Zoals altijd, druk en moe...

Ja ja, we weten het, eeuwig niet gelogd. Niet alleen was het de afgelopen tijd nog steeds erg druk, we merkten ook dat we een beetje moe begonnen te worden na een toch wel heftige zomer. Ik heb eigenlijk op dit moment het gevoel dat ik alleen maar moe ben en alleen maar in bed lig. Gisteravond zouden we samen naar de borrel van Internations, de internationale club in Regensburg, maar we waren allebei doodop. Pepijn is alsnog gegaan, terwijl ik thuis gebleven ben. Vanaf half 8 was het hier in het hotel dodelijk rustig, iedereen zat duidelijk op zijn kamer, en om half 10 heb ik restaurant/bar maar dicht gegooid. Ik kon dus lekker op tijd naar bed. Ik heb Pepijn nog horen thuis komen, ik moest de groeten van iedereen hebben, er was veel gevraagd waar ik was.

Deze week is het even wat rustiger, maar vanaf de week erna loopt het weer storm tot midden oktober. Ook beginnen we steeds meer aanvragen te krijgen voor het winterseizoen. We hebben net vreselijk gelachen over een email van de VVV. Daarin stond een statistiek van de gastenovernachtingen in Lam. We blijken verantwoordelijk voor 75% van de groei van het aantal overnachtingen! Nu begrijp ik dat de medewerkers altijd zo supervriendelijk naar mij lachen als ik binnen kom, en dat de collega's altijd klagen dat ze ons zo weinig zien. Als ik iemand tegen kom in het dorp zegt iedereen altijd "Leef je nog! Wat heb ik jou lang niet gezien!" Nee jongens, we hebben het ook een beetje DRUK....Dat ik 4x in het ziekenhuis heb gelegen zorgt er ook voor dat mensen mij al eeuwig niet gezien hebben.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.