ons hotel

maandag 19 september 2016

Even lekker zitten....

Ik zie 2 onbekende mensen het tuinpad oplopen, maar ze komen niet binnen. Ik ga dus maar even buiten kijken waar ze heen zijn. Het is een keurig echtpaar van een jaar of 45-50. Ze zitten op de terrasbank van kamer 9, een kamer waarvan ik weet dat die bezet is. Ik weet dat de gasten in hun kamer zijn, want ik heb ze net ingecheckt, en ze gingen douchen voor het eten. De hotelgasten zijn 2 mannelijke motorrijders van 60 jaar oud, en geen echtpaar van 45-50 jaar.

Ik vraag dus aan het wildvreemde echtpaar of ik ze kan helpen. "Nee hoor, is prima zo, we willen hier alleen even zitten". "Nou ja, ik vind het niet prima, u bent duidelijk geen hotelgast, en bovendien zit u op de bank van een bezette kamer waarvan de gasten ook nog thuis zijn, dus dat is niet zo aardig om daar zomaar op die mensen hun bank te gaan zitten. U kunt op mijn openbare terras zitten, wat bestellen, of u kunt binnen komen". Boos staan ze op en zonder iets te zeggen wandelen ze weg.

Wat is toch mis met mensen?  Je gaat toch niet zomaar bij een hotel waar je niet thuis hoort op het terrasmeubilair van een kamer zitten? En dan ook nog een kamer waar duidelijk licht aan is en iemand thuis is?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.