ons hotel

donderdag 19 oktober 2006

Bek verbouwd

Ik zit hier met een natte washand tegen mijn gezicht aan te internetten. Behalve lezen en TV kijken mag ik van de tandarts niet veel anders doen. Een ontsteking in mijn rechterbovenkaak zorgt momenteel voor veel problemen. Na een ontluisterend bezoekje aan de kaakchirurg die zei geen zin te hebben er wat aan te doen, heeft mijn eigen tandarts dan maar wat geprobeerd om mij te helpen. Het lijkt wel resultaat te hebben gehad, want de enorme druk en pijn is nu wel grotendeels weg. Mijn grootste angst is voor complicaties, want het was een behoorlijke riskante en gedurfde ingreep. Volgens de kaakchirurg was trekken de enige optie, maar de tandarts heeft met succes de infectiehaard via de tand weten te bereiken en heeft goede hoop dat het op z’n minst een verkleining van het abces betekent.

We hebben net een aanvraag gehad voor het weekend, maar Pepijn heeft ‘m afgeslagen omdat ik verplicht rust moet houden. Er gebeurt momenteel toch niet veel, dus een paar dagen dicht blijven is een betere optie tot ik weer vol kan knallen. Morgen wordt de doe-het-zelf-bouw-wenteltrap geleverd, dus Pepijn en Harald kunnen volgende week lekker samen daaraan klussen. Dan kunnen we daarna beginnen aan het bouwen van een slaapkamermuur en een badkamer beneden, zodat we zelf lekker kunnen wonen. Groot nieuws is dat veel van de dozen verdwenen zijn, en als ik morgen op een stoel ga zitten en de resterende verhuisdozen rustigjes even uitzoek, het privé-gedeelte echt bewoonbaar is.

Gisteren hebben we in Straubing gewinkeld bij verschillende bouwmarkten, dus hebben we nu alle elektrische materialen en verf enzo voor de twee hotelkamers waar we mee bezig zijn. Ook hebben we in Straubing een kleine, maar lekker rustige groothandel gevonden die qua assortiment weliswaar niet kan concurreren met de Metro, maar wel handig is als je toch in Straubing bent. Jammer genoeg zijn we zo druk bezig geweest met het kopen van doe het zelf artikelen dat we geen tijd meer hadden voor het schilderachtige centrum van Straubing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.