Vorige week schreven we een logje over een zeer asociale familie die
er ook nog een ongelofelijke bende van maakte. Dat het tuig was wisten
we al, en daar kwamen we bij het uitchecken nog eens achter. Ze wilden
niet voor de kinderen betalen, "want die hadden niet in het extra bed
geslapen". Ja, en? Je hebt met 4 personen gedouched, ontbeten,
handdoeken gebruikt, in de sauna gezeten, iedere dag zijn er 2 mensen
meer dan een uur met jouw varkensstal van een kamer bezig geweest, je
onopgevoede koters hebben het hele meubilair en linnengoed volgeschreven
met ballpoint en het verblijf van de andere gasten tot een hel op aarde
gemaakt (die hebben geklaagd), en jij hebt je kinderen het goede
voorbeeld gegeven door het personeel onbeschoft te behandelen. Ook
hebben we echt geen cent aan ze verdiend, ze hebben gigantische
schoonmaakkosten en dergelijke veroorzaakt en hier niets uitgegeven.
En dan wil je die 10 Euro per dag niet betalen? En dan ook nog dreigen met een advocaat…. Krijgen jullie ook al zo’n déja-vu?
Als klap op de vuurpijl hebben ze op internet een leuke beoordeling
geschreven, waardoor ons gemiddelde op deze site keihard onderuit is
gegaan. Wat we ook proberen, we krijgen het er bij deze site niet af.
Een bloemlezing: wij waren zeer onvriendelijk en überhaupt niet
klantgericht (tuurlijk niet, je moet betalen voor wat je verbruikt hebt,
dan zijn wij natuurlijk zéér onvriendelijk dat we dat durven te
vragen…). De kamerreiniging liet te wensen over (dan heb je lef…). De
kaas en het brood waren uitgedroogd (knap als het iedere ochtend vers op
het koelbuffet staat…), en het was toch wel héél merkwaardig dat ze
de enige gasten waren (dat waren ze niet, maar als je denkt dat heel de
wereld om jou draait heb je natuurlijk die andere gasten helemaal niet
door die getergd naast je zitten te ontbijten…). En je bent wel zo’n
held dat je de enquete als "anoniem" hebt ingevuld, dus eigenlijk schaam
je je ervoor dat andere mensen meekrijgen wat je allemaal voor leugens
verspreid. Hahaha….
Als onze vaste gast klaagt, dan heb je het écht heel heel heel erg
bont gemaakt, die is normaal gesproken erg makkelijk. Volgende keer ga
ik schriftelijke waarschuwingen uitdelen ivm schrijven op het meubilair
en het veroorzaken van overlast voor andere gasten, of ik zet ze er
gewoon uit. Als er 1 ding is wat dus niet werkt is je koest houden en
hopen dat ze snel weer weggaan. Krijg je nog natrappen op internet alsof
wij de kwade pier zijn. Zoals ik al eerder zei, typisch
laagseizoenpubliek.
Deze week hebben we gelukkig allemaal hele leuke mensen gehad en dat
geeft toch een geweldig gevoel. Iedereen die de afgelopen dagen is
uitgecheckt heeft, zonder dat dat gevraagd werd, gezegd dat het zo prima
bevallen is en dat ze zich zo welkom gevoeld hebben. Dat zijn dan de
gasten waar je het voor doet.
Het eerste deel van de vertaling was ondanks de enorme drukte van de
afgelopen week op de afgesproken dag min of meer af, en toen kwam de
mededeling dat het computerbedrijfje van onze vaste gast het op het
internet ging zetten en of we het daar heen konden sturen. Daar willen
ze het op zijn vroegst volgende week of de week erna pas hebben, want ze
hebben nu even geen tijd om het te verwerken. Komt dat even mooi uit,
kunnen we nog even rustig alles doorlezen en de puntjes op de i zetten!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.