ons hotel

donderdag 5 augustus 2010

Druk weekje


Het is hoogseizoen. Hard werken dus, al komt de grootste drukte pas dit weekend. Er is in 1 van de kamers een TV doorgebrand, dus dinsdagmiddag zijn we TV's gaan kijken in Kötzting en Regensburg. We konden echter niet slagen: te klein, te groot, te duur, onhandige afstandsbediening, etc. We blijven deze week nog wel even stoelendansen met apparaten. Als we echt helemaal vol komen dit weekend hebben we toch geen tijd om TV te kijken, en kunnen we die van ons wel even uit onze woonkamer halen.
Echt een rustdag voor onszelf hebben we dus dinsdag niet gehad. We waren zowiezo erg laat de deur uit door de drukte. En toen we toch bij de Mediamarkt liepen, hebben we maar gelijk bij de Metro boodschappen gedaan voor het bedrijf. 's Avonds hebben we bij onze favoriete Griek in Cham gegeten. Ik had moussaka, want het gegrilde vlees wat je bij de gemiddelde Griek kunt verwachten kan ik nog niet eten. Nu de pijn wat afneemt vergeet ik soms daar rekening mee te houden. Gisteren ging ik thuis redelijk de fout in met een lamskarbonaatje. Ik heb hem in hele kleine stukjes moeten snijden omdat dat soort vlees kauwen echt nog een brug te ver is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.