ons hotel

zaterdag 21 augustus 2010

Zelf doen is meestal beter


Wij zijn controlfreaks waar het gaat om contracten, boekingen, prijzen instellen op websites etc. Het moet gewoon kloppen, de gast moet het gevoel hebben dat hij bij een serieus bedrijf heeft geboekt waar hij in goede handen is. Zakenpartners, reisburo's of tussenpersonen kunnen dan ook hel verwachten als er iets niet goed is, die blijven we stalken tot het klopt.
Gisteren heeft de grote touroperator waar we al eerder over logden het pakket voor de winter online gezet. Voor totaal verkeerde prijzen. Ook kon je naast een arrangement voor 3 nachten ook een voor ons totaal onbekend pakket voor 4 nachten boeken. Dat had iemand nog even snel in zitten voeren voordat hij op vrijdagmiddag naar huis was gegaan. We keken toevallig net op die site, aangezien was aangekondigd dat het er gisteren op zou staan. Live konden we meegenieten hoe er steeds meer fouten online werden gezet, maar bij het bedrijf nam er al niemand de telefoon meer op. Via een social network op internet (soms toch verrekte handig dat soort sites) vonden we het mobiele nummer van ons contact bij de tussenpersoon. Die kon helaas bij de touroperator ook niemand meer bereiken. Als gasten dit weekend boeken, betalen ze dus veel te veel. Gelukkig gaat het om een te hoog en niet om een te laag bedrag. We voorzien echter een hoop gezeur als mensen dit boeken en er hier achter komen dat ze echt veel te veel betaald hebben. Dan hebben wij het natuurlijk gedaan. Wordt maandag vervolgd…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.