ons hotel

zaterdag 30 december 2006

Bedrijfsongevalletje

Eergisteravond heb ik tijdens het tafeldekken voor het ontbijt een literpot Nutella op mijn rechter grote teen laten vallen. Gevolg is dat hij helemaal paars is, ik nauwelijks kan lopen, veel pijn heb en redelijk weinig keus in schoenen. Het zijn de drukste dagen van het jaar, dus ik heb een lading pijnstillers geslikt en loop tot 2 januari maar door. Ik wist al dat als ik naar de dokter zou gaan, hij mij absolute rust met het poot omhoog zou voorschrijven (Duitse dokters slaan zowiezo nogal snel door), en daar heb ik dus geen tijd voor….

We hebben trouwens allemaal leuke aardige mensen in huis, dus dat maakt het werk makkelijk en aangenaam. Iedere avond hebben we 10-14 eters, dus dat is goed te doen. We hebben nu 22 mensen ontbijt, maar als je alles op tijd klaar hebt staan, komt dat dik in orde. Ik heb zelfs tijd om tussendoor even een logje te schrijven… We hadden net even een paniekmoment, toen mijn vader kwam vertellen dat het douchewater op zijn gunstigst lauw was, maar het bleek dat iedereen tegelijkertijd onder de douche stond, en dat de boiler het nog wel deed. Als we kamers gaan bijbouwen, moeten we dus ook aan een grotere boiler….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.