ons hotel

zaterdag 22 december 2007

Min 12, en zonnig.


…en dus geen neerslag….. Wij gaan hier hoogstwaarschijnlijk op onze hoogte een groene kerst tegemoet, maar op de Grote Arber kan volop geskied worden. We hebben ook gasten die dat deze week met veel plezier gedaan hebben. Andere gasten hebben een grote herdershond mee, echt zo’n lieve lobbes, maar de katten vinden het maar helemaal niks. Ik moest Katja echt net het privé-gedeelte uitsleuren, ik kon haar er niet van overtuigen dat de hond echt weg was, zo eng vindt ze hem. De kerstkaarten en emails van veel oud-gasten die onze kerstmailing erg op prijs hebben gesteld, blijven overigens binnen komen. Leuk he?
Pepijn heeft net bij het supermarktje in Lam wat laatste boodschapjes gedaan, ik heb de keuken en het restaurant opgeruimd en gesopt en zometeen willen we nog wat laatste kerstversiering ophangen. Pepijn is nu het kattenluikje aan het monteren, gisteren heeft hij het laatste tapijt in de balkonkamers gelegd, en dan moet er nog een klus in onze eigen badkamer. Ik ga zometeen weer soep maken voor vanavond, en dan moeten er nog 4 kamers die niet vies zijn, alleen lang niet gebruikt, even opgefrist worden. Ondanks dat we hard aan het werk zijn, voelt het niet zo stressig als vorig jaar, en heb ik ook het gevoel dat we beter voorbereid zijn.
Als we niet meer toekomen aan logjes: Hele fijne feestdagen allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.