ons hotel

maandag 17 december 2007

Verfrissend natuurlijk

Voordat iedereen denkt dat we nu echt gek geworden zijn of dat we reclame maken voor shampoo of pepermuntjes, dit is de nieuwe reclameslogan voor onze streek…
"Het Beierse Woud…verfrissend natuurlijk…"
Iedereen begrijpt dat hier jáááren over nagedacht is, dat er miljoenen uitgegeven zijn aan reclamebureau’s en dat de komende 2 jaar 2 miljoen per jaar uitgegeven gaat worden aan nieuw promotiemateriaal. We vragen ons toch af of er niet iemand echt gek is geworden…. En dat allemaal van de toeristenbelasting die de hoteliers en de gasten hier met z’n allen op hebben gebracht. Wellicht ook nog gesteund met wat europese subsidie…
Eén van onze zakenreizigers van vorige week is weer terug en heeft al aangegeven in het voorjaar terug te komen met een collega. Mooi werk! Verder heeft een andere zakenreiziger op Hotel.de ons gemiddelde nog even omhoog gebracht van een 8,3 naar een 8,4 door een bijzonder goede recensie af te geven. Dat hadden we met de derde ster niet verwacht, we hadden toch verwacht dat het ietsje zou zakken omdat het publiek wat verwender zou worden. Het echtpaar wat vandaag is uitgecheckt heeft maar liefst een tientje fooi gegeven.
Zelf ben ik vandaag een beetje in de lappenmand. Gigantisch moe en zweterig, maar ik heb niet echt de griep of zo. In ieder geval heb ik de hele dag in bed liggen zweten, en ondanks dat ik de hele dag geslapen heb voel me nog steeds heel erg moe. Pepijn heeft gelijk dat ik deze week nog maar even goed moet uitrusten, de komende twee weken mag ik absoluut niet ziek zijn! De aller-allerlaatste kamer die we nog hadden voor Oud & Nieuw is trouwens vandaag verkocht, we hebben het gewoon dit jaar weer voor elkaar gekregen, en voor hogere prijzen dan vorig jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.