ons hotel

maandag 25 februari 2008

Onder de leden

Sinds ons "eetavontuur" 2 weken geleden, voelen wij ons niet helemaal je-dat. Het gaat een beetje op en neer, maar vandaag hadden we absoluut weer eens geen honger en alleen maar buikpijn. Met een echte voedselvergiftiging ben je wel even zoet. Het voelt dan ook nog steeds alsof we iets onder de leden hebben.
Vandaag was het heel erg rustig, dus hebben we vol goede moed de kluskleding aangetrokken, maar we zijn weer niet heel erg gevorderd in kamer 6 en 7. Ik heb de muren behandeld op gaten en onregelmatigheden, en Pepijn heeft zich bezig gehouden met de elektra. Beide klussen zijn niet af, iets zit er niet goed in de stopcontacten waardoor sommigen wel en anderen geen stroom hebben en ik kon niet verder omdat het vulmiddel op was. Wordt morgen vervolgd!
Het is steeds meer een trend: men boekt heel kort voor de beoogde reisdatum een hotel. Dachten we zondag nog dat deze week knudde zou worden, zo regende het ineens boekingen. En de meeste zijn van hele tevreden ‘repeaters’! Er zijn echter ook mensen die nog lang van te voren boeken: augustus en september lopen erg goed, ook hebben we deze week de eerste boeking voor Oud & Nieuw ontvangen!

Wat erg leuk is, dat er vrijdag een oud-collegaatje van Martinair met haar man komt logeren op doorreis naar Tsjechie. Zij is ook engelse en tweetalig, we hebben op dezelfde middelbare school gezeten (niet bij elkaar in de klas) en onze vaders hebben samen fanatiek squash gespeeld. Daar kennen we elkaar allemaal niet van: toen ik tijdelijk vanuit de afdeling Passage ging invallen bij de klantenservice van Martinair zat ik aan het bureau tegenover haar. Haar man ken ik alleen van het telefonisch contact: hij werkt voor Skyjob, het uitzendbureau waar ik in dienst was toen ik de laatste jaren freelance bij Martinair werkte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.