ons hotel

dinsdag 5 februari 2008

Wat een weekend!

We zijn nog een beetje aan het uithijgen van het weekend…. We waren niet helemaal vol, maar wel wilde iedereen iedere avond hier eten. Behalve veel koken en afwassen zijn we niet aan heel veel andere dingen toegekomen. Nu is het weer wat rustiger, al checken vandaag de volgende gasten al weer in. We zijn al een paar weken erg moe en hangerig. Het lijkt alsof we wat onder de leden hebben wat er niet uitkomt. Erg vervelend, regelmatig ligt er iemand langdurig uit te slapen of moet er een middagdutje gedaan worden.
Donderdag ben ik geslaagd voor mijn Heidi-outfit. Met veel ruches, rijgkoord en een – ahum – decolletee. Overigens ga ik niet in het lang, alle dirndls langer dan kniehoogte zorgden ervoor dat ik eruit zag als een lantaarnpaal of Bertha uit de polder….. Beetje Trachten met een knipoog dus! De foto’s volgen nog, eerst Pepijn aanstaande donderdag maar even van een outfit voorzien…..

Aangezien de boekingen voor maart goed lopen, moet ik zeer waarschijnlijk alleen naar de ITB in Berlijn. Dit is de grootste business-to-business-beurs voor de toeristische branche: ongeveer 27.000 reisbureau’s, touroperators, hotels en andere toeristische dienstverleners zijn daar vertegenwoordigd en nog meer bedrijven zijn daar op zoek naar elkaar. Nu wij drie sterren hebben hopen wij op deze manier meer partners te vinden. Pepijn roept altijd dat ik meer succes heb met netwerken: op de beurs in Stuttgart ook, even naar de WC of thee halen, en onderweg kwam ik dan altijd weer iemand tegen die mijn kaartje wilde of even wilde babbelen, dus hij vindt het een goed idee dat ik ga. Ik moet met de trein, anders heeft Pepijn geen vervoer, en dat is een behoorlijke onderneming. Je denkt "O, even naar Berlijn", maar dan ontdek je hoe groot Duitsland eigenlijk is. Minimaal 7 uur met de trein, en ook het vinden van een leuk, betaalbaar hotel geeft wat problemen. Nog maar even goed rondspeuren dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.