ons hotel

zondag 3 augustus 2008

"no call, no show"

Zo noemen ze bij de MacDonalds waar Petra in Amerika heeft gewerkt personeel wat niet komt opdagen en ook niet afbelt. Voelen jullie hem al aankomen? Het werd vanmorgen 10 uur, 11 uur, 12 uur, maar geen Isolde. Haar telefoon werd ook niet opgenomen. Ondertussen Petra slechts 15 kamers alleen schoonmaken…. Uiteindelijk zijn we na het afbouwen van het ontbijtbuffet, de uitcheckers en het Frühschoppen maar allebei gaan meehelpen, want er was geen doorkomen aan. Aan het eind is er 1 kamer die we toch niet nodig hadden tot morgen blijven liggen. Pepijn doet nog een poging om te bellen en krijgt Isolde uiteindelijk aan de telefoon. Ja, hij belde haar uit bed, het was 5 uur geworden gisternacht dus "ze was zo moe". Pepijn bleef wel beheerst, maar meldde dat dit geen stijl was, ze hoefde nooit meer te komen en hij heeft de hoorn erop gegooid. Als het al zo begint, ze benadeelt wel een collega door dit soort geintjes.
Ondertussen is het stervensdruk, en dat blijft de komende weken ook nog wel zo. Iedere keer als er een rustig dagje lijkt te zijn stromen de boekingen binnen. Heel opvallend: sinds de nieuwe website er is regent het reserveringen over de eigen site. Erg leuk, want dat zijn toch boekingen waarover we een reisburo geen reserveringskosten hoeven te betalen en de gast ook niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.