ons hotel

vrijdag 21 november 2008

Wit? Waar?

Als ik naar buiten kijk, zie ik de regen horizontaal aan het raam voorbij waaien. Het is herfst, compleet met een pittige storm en plensbuien. Wat we hier nog steeds niet gezien hebben, is sneeuw. Het schijnt dat het rond München 1 grote verkeerschaos is ivm sneeuwval, en wordt op het radioweerbericht gewaarschuwd voor sneeuwstormen, maar wij kunnen het nauwelijks geloven. Ik moet helaas zo de deur nog even uit om eieren en melk voor het ontbijt van morgenochtend te gaan halen, ik denk dat ik kaplaarzen aandoe….

Pepijn en Timo zijn bezig een muurtje en een douche te bouwen in de saunaruimte, maar het schijnt nogal een bevalling te zijn om de kranen goed in de muur te krijgen enzo. Duurt nog wel een paar dagen voordat dat af is….

Qua gasten is het rustig, maar niet helemaal leeg. Gisteren kregen we zowaar walk-ins! Dat was wel het laatste wat we met dit herfstweer hadden verwacht…. OK, we lopen natuurlijk niet echt binnen op het moment, (sterker nog, ik heb net een stapel rekeningen moeten betalen waar je niet vrolijk van wordt), maar het betaalt in ieder geval de verwarming. 
Volgende week woensdag komen Harald en Alwin!! Harald belde dat ze het idee hadden opgevat om een paar daagjes langs te komen, of dat goed was. Natuurlijk jongens, altijd gezellig…

UPDATE 19.30:
Jaaa, we hebben een laagje poedersuiker. OK, het is nog niet veel, maar je weet natuurlijk nooit of we morgenochtend ingesneeuwd wakker worden….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.