ons hotel

maandag 13 april 2009

Paasdrukte

Zo, eindelijk een paar minuutjes tijd om wat te typen! De eerste gastenorkaan van het nieuwe seizoen is weer zo goed als overleefd. We zijn allebei helemaal kapot, als we gaan zitten komen we niet meer overeind. Helaas heb ik daarnaast van een gast ook nog een leuk griepje kado gehad, compleet met diarree en klappertanden. Er was niets aan te doen, doorlopen met wat pijnstillers en diarreeremmers achter de kiezen dus! Zojuist heb ik even gelegen toen ik wel erg wiebelig op de pootjes werd, maar ik vond het zo rot voor Pepijn dat ik er maar weer uitgekomen ben.

Uiteindelijk waren we de afgelopen dagen tweederde vol, geen slechte score voor pasen of überhaupt zo vroeg in het seizoen. Al die mensen hebben hier dagenlang gegeten en gedronken, dus dat was de grootste uitdaging. Vanavond zijn we nog redelijk vol, morgen gaan de meesten weg. Een echtpaar heeft het zo naar de zin dat ze verlengd hebben, en de mensen die vandaag uitgecheckt zijn waren allen lovend. In ieder geval hebben we geen rare mensen gehad dit weekend.

Het weer is hier nog steeds stralend, net als in Nederland is het ongeveer 21 graden. Het zou pas vanaf donderdagavond of vrijdag minder moeten worden. Morgen houden we een rustig dagje, een beetje op de bank liggen (of onder de wol) en nergens heen en weinig doen. ‘s Morgens gaan we alleen onze nieuwe medewerkster Silvia inwerken. De andere nieuwe collega, Christine, begint volgende week. Het begint lanzaam weer een beetje te veel te worden voor Sandra in haar eentje….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.