ons hotel

vrijdag 22 januari 2010

Gratis computer?

Er komt een man van een pakketdienst met een groot, zwaar pakket binnen. Of we even willen tekenen… "Wat is het dan?" Na lang zoeken op de doos blijkt het door Acer computers gestuurd te zijn, en er blijkt een volledig correcte naam en adres van Pepijn op te staan. Na wat discussieren (de bezorger wist ook niet wat het was en wat we nu moesten doen) hebben we het pakket aangenomen en is de man weggegaan. Toen we het pakket opende, bleek er een computer in te zitten. Huh? Er zat een dreigende brief bij dat er de computer was nagekeken door de reparatiedienst en dat er niets mis mee was, en dat als we dit ding terug zouden sturen wij dan voor de kosten zouden opdraaien. Tsja, wat nu? Wij mogen ‘m dus niet terugsturen…. en voor 1 euro per minuut gaan we niet weer een half uur in de wacht hangen bij hun weet niets/kan niets/geen mening-servicenummer…
We zijn er inmiddels aan de hand van het identificatienummer achter dat dit de orginele kapotte computer is die we hebben omgeruild bij de winkel. Die heeft hem waarschijnlijk ingestuurd ter reparatie. Ze zijn bij Acer gewoon het spoor bijster waar die computer thuis hoort. Wat ook zo merkwaardig is, is dat we de computer volledig in de orginele doos gepakt met alle accesoires (muis, toetsenbord, kabels, enz) naar de winkel hebben teruggebracht, maar dat de computer zonder accesoires en zonder doos is aangekomen bij Acer (dat stond verontwaardigd op de bijgeleverde onvriendelijke dreigbrief). De defekte ethernetkaart zal er ook wel gewoon nog in zitten.
Jullie begrijpen dat wij niet onder de indruk zijn van de klantvriendelijke benadering van Acer en dat wij dan ook absoluut niet staan te springen om hier moeite, dure telefoonkosten of pakketdiensten aan te besteden. Als Acer of de winkel ‘m terug wil, dan melden ze zich wel. Tot die tijd staat hij hier ingepakt voor ze klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.