ons hotel

dinsdag 10 juli 2007

Knaagdier

Gisteren een hele drukke dag op route gehad in Regensburg. De auto zit nog tot het dak vol geladen met spullen, toen we om 23.30 (!) thuis kwamen, hebben we ‘m zo de garage ingereden met alles erin. De auto zit ongeveer 50 kg onder zijn maximale laadgewicht, zo vol is ie!

In de woonkamer roken we een rare en onaangename lucht, waarop Pepijn de kattenbak snel ververst heeft. Een uur later rook het nog zo vies. Pepijn vond na onderzoek op de vloer een grote muis in beginnende staat van ontbinding. Bah!

In Regensburg ben ik snel naar de kapper geweest, mijn favoriete, min of meer vaste, kapster was er niet. De nieuwe collega die het nu geknipt heeft, heeft het op z’n zachtst gezegd niet echt netjes gedaan. Het ziet eruit alsof de ratten eraan gegeten hebben, en ergens zit een hap die er na groot protest ook niet meer uit te krijgen was. Ik heb de zaak met speldjes maar een beetje gefatsoeneerd vanmorgen, hopen dat het er over een paar weken een beetje uitgegroeid is. Mijn haarband kan ik voorlopig niet in, dan valt het extra op dat die trut het in lagen geknipt heeft ipv recht. Als je zulk steil haar hebt als ik, moet je het niet in lagen knippen, dan krijg je een ontsierende rand in het haar. Zo zie je, je ervaring met een kapsalon is eigenlijk heel subjectief, het hangt er echt vanaf wie je haar knipt.

Er hingen weer een paar reserveringen in de inbox, onder andere voor morgen. Vandaag moeten we dus weer een paar kamers schoonmaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.