ons hotel

maandag 2 juli 2007

Zeikweer

Het regent hier echt de hele dag hard. Was het gisteren nog stralend zonnig en 30 graden, vandaag heeft het weer een duikeling gemaakt. Helaas voor onze gasten zijn de voorspellingen voor de rest van de week niet goed. We hebben het ondertussen best druk en na een beetje een boekingsdipje lopen de reserveringen ineens weer heel erg goed. Iedere dag moeten we meerdere kamers als de wiede-wiede-weerga schoonmaken omdat de volgende gast er dan al weer in moet. Ik voel me alsof ik achter de feiten aan loop. We hebben weer een boeking gekregen van terugkerende gasten: ze waren hier met Hemelvaart, en wilden graag over een paar weken nog een keertje komen, maar dan langer. Joehoe, het wordt nog eens wat met ons!

Pepijn is nu even naar de groothandel en de bouwmarkt in Straubing, dus ik bewaak het fort in mijn eentje tot hij terug komt. We kregen de rekening van de hotelsterrenkeuring, als we die betaald hebben komen ze waarschijnlijk kijken. Nog maar even een paar dagen niet betalen, totdat we zeker weten dat het er hier netjes uitziet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.