ons hotel

woensdag 25 juli 2007

Technisch

Wilde ik gisteravond ven een klein logje plaatsen, was web-log.nl onbereikbaar door een stroomstoring bij hun server in de USA…

De satellietmonteurs zitten weer op het dak. Toen het gisteren enorm regende, is het dak natuurlijk weer heftig gaan lekken bij de schotelmast….

Hier gaat het gewoon mega met de boekingen. De aanvragen en internetboekingen stromen binnen, het is duidelijk te merken dat het zaterdag zwarte zaterdag is. We gaan een redelijk eenvoudig menu doen, wat niet verpieterd als mensen heel lang in de file staan. Ik heb morgen de "sluitdienst", ben benieuwd hoe laat de laatste binnen is. Ondertussen is het poetsen, poetsen, poetsen. Over 1 ding zijn we het eens: volgend jaar komt er een housekeepingmedewerker! Gisteren tot 3 uur ‘s nachts aan het afwassen geweest, en toen stond het aanrecht nog vol. Ik heb de theedoek maar in de ring gegooid en ben naar bed gegaan. Vanmorgen werd ik wakker alsof er een olifant op mijn hoofd had gezeten, dus heb ik mij nog maar "even" omgedraaid. Om 12.30 was ik eindelijk onder de levenden. Heb net mijn ontbijt op, en ga zo snel de rest van mijn afwas afmaken. Pepijn heeft vanmorgen een paar rekken afgewassen, maar de ontbijtboel is er natuurlijk weer bijgekomen.

De ouders van goede vriend Harald zijn gisteren aangekomen. Die wilden het hele gebeuren ook wel eens aanschouwen en blijven een weekje. De zakken drop en het pak Cruesli zijn meteen opengesloopt, dat lijkt me duidelijk. Ik was al twee weken door mijn voorraadje suikervrije drop van Jamin heen, en Pepijn had ook al geen cruesli meer, dus dat kwam goed uit. Over twee weken komen goede vrienden Heleen en Martijn, dus die worden vast ook weer ingezet als boodschappenkoerier. Ik stuur nog wel een mailtje, hoor, Heleen….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.