ons hotel

vrijdag 2 november 2007

Spierpijn

We hebben spierpijn van het klussen. Pepijn kan bijna niet meer rechtop staan na honderden meters tapijtleggen, en ik kan mijn armen bijna niet meer omhoog houden na honderden meters verven. We zijn supergedreven om zoveel mogelijk te kunnen doen voor de hotelinspectie komt. Aangezien het hier nog een beetje een bouwterrein is, komen de foto’s later. Vanmiddag worden we de deur uit gedwongen, want de verf en het afplaktape zijn bijna op, de koelkast is bijna leeg en we hebben gordijnhaakjes nodig. Gelukkig even vrij, misschien eten we wel een hapje in Straubing.

Volgende week hebben we een leuk uitje gepland als de hotelinspectie weg is. We gaan ieder jaar naar de Beierse hotelbeurs HOGA. Dit jaar zijn ze zo handig geweest om hem in maart in te plannen tegelijktijd met de veel grotere internationale hotelbeurs INTERNORGA in Hamburg. Alle standhouders gaan natuurlijk daar naartoe, dus is de HOGA in München afgelast. Jammer, jammer. Nu kregen we van 1 van onze contacten de tip dat iedereen met zijn standje is uitgeweken naar de hotelbeurs "Alles für den Gast", die volgende weekend in Salzburg gehouden wordt. Salzburg is voor ons ongeveer drieeneenhalf uur rijden, en het is een hartstikke leuke stad, dus we slapen daar een nachtje. Kan ik gelijk kijken of ik daar een mooie baljurk kan kopen. Over 3 weken hebben we namelijk een groot galabal in Passau. Omdat wij niet midden in de nacht in de feestkleding nog bijna 2 uur naar huis willen rijden over misschien wel gladde of besneeuwde wegen, hebben we een nachtje gereserveerd in een hotel. Christoph en Susanna waren gelijk enthousiast en hebben daar ook een kamer geboekt om er met z’n vieren een gezellig weekend van te maken. Omdat ik zo ben afgevallen, slobberen alle baljurken om mij heen, en moet ik een nieuwe. Pepijn is nog nooit in Salzburg geweest, voor mij is het 20 jaar geleden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.