ons hotel

maandag 31 maart 2008

Met huid en haar

Wij hebben een kat die haar prooi opvreet met huid en haar, ook al heeft ze net van ons brokjes gekregen. Waarschijnlijk heeft Jane dit overgehouden van haar 5 weken alleen in het bos. Tsja, en dan kan het zijn dat iets je dwars blijft zitten na het feestmaal. Dinsdag had ze een vogel verorberd en sinds die tijd at en dronk ze niets meer. Vrijdag zijn we toch maar met haar naar de dierenarts gegaan, want een kat mag eigenlijk nooit langer dan 48 uur zonder vocht. We dachten zelf aan salmonella of zo, maar uit de röntgenfoto bleek dat al die veren tot een zware verstopping hadden geleid. Ik kreeg van alles mee naar huis, en we moesten haar gedwongen voeren met speciaal krachtvoer. Pepijn kreeg er alleen tandafdrukken van in zijn vinger, maar eten deed ze niet. Zaterdag zat hij dus weer bij de dierenarts, dit keer hebben ze haar een klysma moeten geven om alles eruit te krijgen (ja, sorry, ik weet het…). Gelukkig eet ze nu weer. Maar wat vindt Pepijn net onder de kapstok? VEREN!

Hier is het ondertussen werkelijk stralend weer, je kunt hier zonder jas naar buiten. Pepijn is naar de jaarvergadering van de BHG Cham (zeg maar de Koninklijke Horeca), maar we hebben incheckers dus er moest iemand thuis blijven. Sinds ik de voorzitter een weerwoord heb gegeven (met die toestand met de hotelsterren) ben ik niet echt zijn grote vriendin, dus is het beter als Pepijn gaat. Bovendien is Pepijn morgenavond alleen thuis als ik naar de computercursus ga. De voorraad zelfgemaakte soepen begint wat minder te worden in de vriezer, dus ik ga zo even lekker kokkerellen. Ik ga er vanuit dat Pepijn niet op tijd terug is voor het eten, maar ik heb maar een paar mensen halfpension dus dat lukt wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.