ons hotel

vrijdag 30 januari 2009

Head & Shoulders??

Vanmiddag waren we met de katten even naar de dierenarts. Aan haar vijf weken-in-het-bos-wegloop-actie tijdens onze verhuizing heeft Jane de tick overgehouden dat ze buiten alles wil vangen en opeten, of het nou eigenlijk wel/nog eetbaar is of niet. Gevolg: ze heeft regelmatig last van wormen. Voor onze trip naar NL dachten we al zoiets gezien te hebben, en nu moest ze maar eens een wormenkuurtje. Katja moet dan automatisch ook mee, want ze steken elkaar met zoiets aan. Konden gelijk de nageltjes bijgeknipt worden, en de dierenarts houdt dan meteen een routine-checkupje. Ze vroeg hoeveel uur per dag Katja op of naast de verwarming doorbrengt, want ze heeft ROOS! Hahahahaha! Tsja, onze luie dikke luxepoes ligt inderdaad ongeveer 22 uur per dag naast de verwarming en daar droogt haar huid nogal van uit. Kan verder niet echt kwaad, maar wel even in de gaten houden.

Ik was tijdens dit onderzoekje even naar de supermarkt voor wat kleine boodschapjes, de eerste keer in een week dat ik weer buiten was. Het was zwaar…. Pepijn reed heen en terug, hij heeft me voor de deur van de supermarkt afgezet, ik deed even een rondje met een karretje door een mini-supermarktje en verder niets, en ik was kapot toen we thuiskwamen. Het is in de hele regio rustig, ook bij alle collega’s, dus gelukkig is de timing prima om zwakjes te zijn…..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.