ons hotel

vrijdag 8 mei 2009

Hout en verf

Het terrasje is dus af, ik wil er nog een keer op een warme maandagavond (dinsdag zijn we gesloten voor eten en drinken behalve ontbijt) een extra laag verf op zetten vanwege nog aanwezige kleurverschillen maar dat kan wel even wachten. Welkom wandelaars dus.

De parkeerplaatskant heb ik vandaag een tweede laag verf gegeven terwijl Timo de dakstutten en de tussenschotten op de balkons aan  het schilderen was. Afhankelijk van hoe goed zijn bar vanavond loopt, en van of de regen die voor vannacht is voorspeld op tijd wegtrekt, gaan we morgen weer verder.
We overwegen ondertussen de garagedeuren uiteindelijk dezelfde kleur (Oker 301) te geven. Een kleur waarvan ik mij ineens realiseerde dat het heel erg overeenkomt met een zeer traditionele kleur, namelijk "Trafalgar Yellow", zo genoemd omdat admiraal Nelson en zijn kapiteins de band langs de geschutspoorten van hun schepen deze kleur hadden geverfd, maar dit terzijde.
Ik denk trouwens niet dat het "Trafalgar Hotel" of "Admiral Nelsons Inn" het goed zouden doen in het Beierse woud, we houden het lekker bij Hotel Haus am Berg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.