ons hotel

maandag 26 oktober 2009

Hoe kan je het zo druk hebben?

Weinig en af en toe zelfs geen gasten en toch hebben we het beredruk. Natuurlijk is er een hoop opruim- en archiveerwerk wat de hele zomer is blijven liggen en waar we nu eindelijk tijd voor hebben. Daarnaast zijn we deze week een hele dag kwijt geweest om naar Weinstadt in de buurt van Stuttgart te rijden om het koelbuffet voor het restaurant op te halen. Hij was mooier dan verwacht en glimt je nu na een uitgebreide poetsbeurt door Pepijn zelfs tegemoet. Een foto is nu niet zo zinvol, want het ziet er natuurlijk leuker uit met een gedekt ontbijtbuffet. We zijn er helemaal blij mee en met de feestdagen gaat het echt een uitkomst zijn voor een saladebuffet, taartjesbuffet, enz.

Zaterdag is Pepijn naar Regensburg gereden om het mooie bureau op te halen wat we ook voor heel weinig op Ebay gekocht hadden. Diezelfde avond hebben we op de dansavond van onze oude dansschool in Deggendorf een leuke avond gehad. Het was voor het eerst in een jaar dat we weer eens een avondje vrij konden maken om daarheen te gaan. Het was erg jammer dat er geen bekenden waren, maar we hebben even goed onze danspasjes kunnen oefenen voor de cruise en door naar andere mensen te kijken kwamen er ook een heleboel vergeten pasjes naar boven. Gisteravond hebben we de ouders van Pepijn opgehaald op het station van Cham en zijn gezellig grieks gaan eten.

Mijn niet-zo-finest hour is de zware spierontsteking ter hoogte van mijn rechter schouderblad. Toevallig was ik vrijdag even bij mijn huisarts voor herhalingsrecepten en had ik een briefje zien hangen welke tijden hij dit weekend weekenddienst had. Nooit gedacht dat ik er zondagmiddag gebruik van zou moeten maken. Ik had al een dag of 5 last van mijn schouder, maar dacht dat gewoon dat ik een verkeerde beweging gemaakt had. Tot zaterdag ging het met een pijnstillertje nog wel OK. Die nacht heb ik serieus overwogen een overdosis Ibuprofen te nemen omdat ik zo’n pijn had. Slapen ho maar natuurlijk. Volgens de dokter was niet na te gaan waarom ik dit had en heeft hij mij een spuit Cortisonen gegeven en een zwaar pijn/slaapmiddel voor ‘s nachts. Het gaat nu al wat beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.