ons hotel

dinsdag 27 oktober 2009

Middel en kwaal

Ken je dat spreekwoord: soms is het middel erger dan de kwaal? Vandaag ben ik er al op 2 manieren mee geconfronteerd. Onze computerbeschermer Kaspersky was al een paar dagen aan het janken dat zijn licensie binnenkort afliep en dat we dringend moesten verlengen. Dat hebben we dus gedaan en sindsdien hebben wij bij de receptie een bijna onbruikbare computer. Hij is ongelofelijk traag geworden omdat hij de hele dag allerlei updates en schoonmaakacties staat te doen, en de meest elementaire internetsites zijn niet meer te openen. Alles is een Trojaan en levensgevaarlijk, en uiteindelijk loopt hij zelfs helemaal vast. Goed, tijd voor een ander systeem dus… Tevreden waren we al een tijdje niet meer echt, maar we dachten dat het misschien goed zou komen met de nieuwste versie. Ik zit nu in ons nieuwe kantoor op de laptop te typen, die draait met Norton en heeft een stuk minder problemen.

Dan ben ik vandaag helemaal niet lekker van alle pijnstillers en andere ongein voor mijn schouder. Er lijkt duidelijk sprake te zijn van een zware overgevoeligheidsreactie in mijn darmen. Beetje lastig dat ik alleen thuis ben en op meerdere aankomsten wacht. Het is vandaag natuurlijk eigenlijk Ruhetag, maar de laatste tijd hebben we al genoeg Ruhe gehad, zeg maar….. Pepijn moest even naar de groothandel in Straubing om boodschappen te doen, dus zijn ouders zijn gezellig mee om de stad te bekijken. Ik vind het helemaal niet erg, ik voel mij zodanig slecht dat ik toch niet mee wilde en ik zou de administratie gaan doen, maar dat is er vandaag nog helemaal niet van gekomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.