ons hotel

maandag 27 augustus 2007

Spanning en sensatie

De datum voor het bezoek van de hotelsterrencommissie, die gaat beoordelen of we de derde ster krijgen, is voorlopig vastgesteld op donderdag 13 september. Ik weet nu al dat ik vreselijk nerveus ga zijn, Pepijn heeft al gezegd dat hij de rondleiding door het pand wel met ze gaat doen. Ik weet ook wel, Pepijn heeft gelijk, we voldoen ruimschoots aan de eisen, dus waarom zouden we het niet krijgen….. 
Er is ook nog zo’n algemene eis dat alles er verzorgd uit moet zien, ik weet niet of ze het daar wel mee eens zijn. In ieder geval gaan we de komende weken keihard poetsen, de tuin uitgebreid doen en ieder schilderijtje ophangen wat we kunnen vinden om het er zo mooi mogelijk uit te laten zien.

Morgen hebben we een dagje vrij, donderdag vervalt namelijk onze Ruhetag vanwege lang geleden geboekt halfpension. Een aantal gasten hadden al andere plannen, zo zijn er een paar met de bus naar Praag, dus morgen was het niet zo’n bezwaar. We hebben wat dingetjes nodig bij Ikea en de Hiendl (woonwinkel) ernaast. Zo heb ik pas geleden bij het afstoffen een tafellamp in een kamer aan diggelen gegooid, en die moet er voor de keuring wel staan. Ook hebben we dringend een aantal dingen bij de groothandel nodig. Ook hopen we langs de kapper te gaan: mijn haar is natuurlijk nog steeds helemaal verknipt, maar nu wel wat langer, dus misschien kan iemand het bijwerken, en Pepijn z’n haar is ook wat lang. O ja, naar de shoppingmall zou ook leuk zijn en ergens gezellig eten ook. Wordt dus weer een rustig dagje….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.