ons hotel

vrijdag 13 maart 2009

Bijwerkingen

Even een klein berichtje. Ik ben heel erg zwak, dus lang maak ik het niet. Het werd uiteindelijk een kaakoperatie omdat ze er een kies niet uitkregen, daar zijn ze bijna anderhalf uur mee bezig geweest. De andere twee kwamen er gelukkig redelijk normaal uit. Tijdens en na de operatie heb ik een soort antibioticum gekregen, waarop ik een zeer heftige reactie ontwikkeld heb. Met als gevolg een zwaar geirriteerde slokdarm en maag die wel in brand lijken te staan. Als gevolg daar weer van was ik gisteren ook in ademnood. Mijn maag doet op dit moment veel meer zeer als mijn tanden en ik kan niets binnen houden, zelfs een slokje water drinken doet zeer. Ik kan dus helemaal niets, behalve in bed liggen en vanwege de maagproblemen kan ik ook geen pijnstillers nemen.
Gelukkig is het dit weekend redelijk rustig, dus Pepijn moet er even een paar dagen alleen tegenaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.