ons hotel

zondag 15 maart 2009

Eten met hindernissen

De blender en de staafmixer zijn deze dagen de handigste en meest gebruikte apparaten in huis. Volgens eetvoorschrift van de kaakchirurg (we hebben een briefje meegekregen met dingen die ik wel en niet mag eten) mocht ik de eerste twee dagen alleen soep en aardappelpuree eten. Andere zachte dingen zoals melkprodukten, groenten en fruit mocht ik de eerste twee dagen niet. Gisteren was het dus helemaal te wauw dat ik roerei en aardbeiensmoothie kreeg! Het hoogtepunt gisteren was het eten van heel zacht gekookte macaroni met tomatenpuree (er mochten geen stukjes in de saus zitten). Probleem is alleen nog wel de gruwelijke maagpijn, bij alles wat ik eet of drink voelt het alsof ik een fles chemicaliën heb leeggedronken, zo brandt het. Morgen moet ik toevallig voor iets anders naar de internist, maar even zijn mening vragen. 

Mijn kaak is helemaal blauw op de plaats waar de tandarts hem vastgehouden heeft tijdens het trekken, het ziet er net uit alsof ik het slachtoffer ben van huiselijk geweld. Verder ben ik nog heel erg moe, dus we doen het rustig aan. Dan kom je erachter wat er toch een hoop bagger overdag op TV is, zelfs als je twee satellietschotels hebt met meer dan 750 kanalen. Ik denk dat ik iedere talkshow, kookprogramma of soap al een keertje voorbij heb zien komen, nog maar niet te spreken van Tell Sell of Astro TV. Vandaag is het op ITV kostuumdrama-dag, dus heel de dag films van Jane Austen enzo. Is in ieder geval beter dan de hele dag Dr. Phil….

Pepijn houdt zich al een paar dagen moedig staande. Alles alleen doen valt niet mee, van vroeg tot laat aanwezig zijn is best zwaar, ook al is het niet druk, want hij komt gewoon niet aan een normale hoeveelheid slaap toe. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.