ons hotel

vrijdag 6 maart 2009

Stevig voor de kiezen....

Ik zal jullie de precieze gruwelijke details besparen, maar laten we zeggen dat de tandarts niet echt goed nieuws had. Ik moet dinsdag met spoed naar de kaakchirurg, en ik zit aan de penicilline. Bij de kaakchirurg zal ik afscheid moeten nemen van meerdere kiezen (nu 3, later dit jaar nog 2). Na een gevecht van 11 jaar met meerdere wortelkanaalbehandelingen en drie kaakoperaties heeft het abces in mijn kaak definitief gewonnen. Ik ben er redelijk rustig over, ik weet het al jaren dat het eraan zat te komen, mijn tandarts in Amsterdam en in Lam heeft zo lang mogelijk geprobeerd om met kunst en vliegwerk al mijn eigen tanden te behouden, dus heb vooral geen medelijden of zo. Ik krijg een mooi recht gebit terug in de vorm van een brug of implantaten.

Wij zijn in het hotel even lekker in aktie met een groep die iedere avond hier uitgebreid eet en nog uitgebreider drinkt. We zijn dus niet ontevreden hoe het nu loopt. Vandaag moest ik dringend een hoop boodschappen halen, want vooral de kratten bier gaan er als een razende doorheen. Normaal gesproken hebben we zo’n drankomzet in de zomermaanden als het druk is en mensen gezellig heel de avond op het terras zitten te borrelen, of met Oud&Nieuw, maar meestal niet in de slappe maanden.

De post is overigens langzaam deze week, bijna al Pepijn’s verjaardagskaarten waren te laat, die van mijn ouders heeft er zelfs meer dan een week over gedaan uit Nederland. Nog iedere dag komen er felicitaties binnen, nog bedankt ervoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.