ons hotel

donderdag 19 maart 2009

Updeetje

Was ik gisteren eindelijk weer een beetje hersteld en kon ik weer een beetje eten, werden vandaag de hechtingen en de wondgaasjes eruit gehaald en was ik dus ineens weer terug bij af. Ondanks de verdoving die de hele dag maar niet uit wilde werken, heb ik de hele tandartspraktijk bij elkaar gegild. Omdat mijn hele mond weer geirriteerd is, en ik nu even weer vreselijk pijn heb, gaat het eten weer moeilijk. Door de open wonden mag ik weer niet alles eten. Met de maag gaat het iets beter, al is alles ook daar nog steeds niet terug naar normaal. Ik begin zelf een beetje moe van de horrorverhalen te worden, dus ik zal er nu verder over ophouden.

Ondertussen hebben we blije gasten die die iedere avond eten, dus Pepijn heeft zijn handen vol in zijn eentje. We zijn alweer ruimschoots over de omzet van maart vorig jaar heen, en over de 40% omzetstijging ten opzichte van dezelfde maand vorig jaar gaan we deze maand ook weer moeiteloos heen. Een "rustige maand" is het dus alleen in vergelijking tot het hoogseizoen. De boekingen voor Pasen lopen ook lekker, we zitten met nog 3 weken te gaan al op een bezetting van 60%. Aangezien de meeste mensen tegenwoordig heel kort van te voren boeken, zal er dus nog wel wat bijkomen.
Van de week kregen we een open sollicitatie van een mevrouw die een baantje in de schoonmaak zocht, die willen we zeker interviewen als vervanging voor onze verdwenen medewerkster. Deze week kregen we ook goed bericht van het TIO, ze hebben de vacature voor de stagiair opengezet. Nu maar hopen dat er een beetje leuke en geschikte mensen reageren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.