ons hotel

zaterdag 26 maart 2011

Kiespijn zonder kies?


Ik heb sinds donderdag neptanden op mijn implantaten, maar er gaat iets weer niet helemaal goed. Ik heb de halve nacht wakker gelegen van de pijn, en heb nu dikke ogen van het huilen. Het voelt alsof ik een gigantische wortelkanaalontsteking heb, maar dat kan helemaal niet. Ik heb geen wortelkanaal, ik heb daar niet eens meer zenuwen, dus ik zou niets moeten voelen. Waarschijnlijk is de kroon te hoog, of scheef erop gezet waardoor er een enorme druk ontstaat.De tandarts was niet bereikbaar, dus we moeten als het zo doorgaat morgen naar de nooddienst, of tot na het weekend wachten.
Gisteren hebben we uitgebreid beneden gepoetst. Verven is altijd leuk, de zooi opruimen een stuk minder en ook langduriger dan het eigenlijke verven. De buffetkast uit de woonkamer staat in het halletje onder de wenteltrap. Dat bleek precies te passen, en de deuren kunnen ook nog redelijk gewoon open. Vandaag wilden we heel veel spullen gaan verhuizen, maar door mijn nachteijke escapades hebben we allebei heel erg slecht geslapen en zal het dus wel wat langzamer gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.