ons hotel

woensdag 2 maart 2011

De koningin komt….

Zo voelt het wel. Er wordt al dagen gepoetst en de puntjes worden op de i gezet nadat we het nieuws kregen dat de hotelcommissie vrijdag komt. Morgen komen beide dames helpen. Nog een keertje de hele lijst met criteria door om te checken of alles aanwezig is: geen zeepje in de badkamer, geen schoenlepel of niet-coordinerende kledinghangers in de kast betekent puntenaftrek. Wie onze log drie jaar geleden al volgde weet dat we reden hebben om zenuwachtig te zijn. Als ze willen, dan zoeken ze net zo lang totdat ze iets vinden om je op af te keuren.
Gisteren had ik mijn eerste controle bij de orthodontist. De beugel zit er al weer 4 weken in. Ik kreeg complimenten over de uitstekende mondverzorging en ze waren lichtelijk verbaasd dat alle slotjes nog netjes vast zaten, dat zien ze blijkbaar vaak anders. De schroeven zijn aangedraaid, dus het voelt allemaal weer erg rottig aan. Over 4 weken mag ik terugkomen. Gistermiddag was boodschappen-middag. Dat was niet zo erg, want ons leuke uitje hadden we natuurlijk in het weekend al gehad. We waren toch al in Viechtach, dus zijn we doorgereden naar Deggendorf naar de groothandel. Ook moesten we even naar een bouwmarkt voor kastplankdragertjes en 2 WC-borstels. 's Avonds hebben we bij onze favoriete pizzeria in Bodenmais gegeten. Daar waren we al een tijdje niet geweest. Het duurde natuurlijk wel eeuwig totdat ik mijn pizza in ieniemienie-stukjes gesneden had. Lastig hoor, zo'n beugel….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.