ons hotel

zaterdag 10 februari 2007

Korte update

Nou, iedereen is veilig aangekomen. Ook de Engelse gasten, waarvan we dachten dat ze misschien problemen zouden hebben met het slechte weer in Engeland, hebben het gered. Het was wel grappig weer eens engels te praten, ik (N) kwam er tot mijn schrik achter dat mijn engels toch een stukkie slechter was geworden dan ik dacht.
De meiden zijn gister een dagje gaan skien op de Grote Arber, ze hebben er erg van genoten en de sneeuwtoestand was redelijk tot goed. Vandaag gaan we met z’n allen een dagje naar Regensburg. De dames wilden shoppen, en daar konden wij het mee eens zijn. Pepijn en ik zijn nog verder afgevallen, dus moeten we kijken of we ergens nog wat meer kleding kunnen kopen, we passen allebei nu echt alleen nog maar in die 4 broeken die we in München gekocht hebben, en dat is natuurlijk wel wat weinig variatie. 
Ik denk wel dat we een uurtje moeten "splitsen", 5 giechelende dames voor een herenpashokje staat misschien wat raar, en is voor Pepijn misschien wat ongemakkelijk. Grappig trouwens dat hij er helemaal geen moeite mee heeft om met 5 dames op stap te gaan, hij wilde juist graag mee.

Pepijn heeft gisteren een nieuwe haakse slijper gekocht. Dit keer maar eentje van Black & Decker die iets steviger is en met iets meer garantie komt. De duurtest waaraan wij onze apparaten onderwerpen is ook niet normaal, daar kan het gemiddelde bouwmarkt-eigen-merk ook niet tegen.

We hebben weer een aantal goede boekingen ontvangen voor de komende weken. Zo belde er onverwachts een nederlander die volgende week 4 kamers wilde. Tuurlijk hebben we die nog! We hoorden al van een hotelboekingssite waarmee we zaken doen dat het bij hen deze week ook ineens storm loopt met de zaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.