ons hotel

vrijdag 28 september 2007

Bijltjesdag

Krijg net een SMS van 1 van mijn liefste vriendinnetjes bij Martinair dat ze 1 van de slachtoffers is van de reorganisatie, net als de andere vriendin die hier in februari ook was. Pfoe…dat komt even hard aan…. En als ik het lijstje zie van de mensen die eruit liggen, begrijp ik het van heel veel mensen niet. OK, er zit ook een enkeling bij die niet functioneert, een drankprobleem heeft of zich om de haverklap ziek meldt, maar met de meesten is niets aan de hand. Ze zaten om etenstijd nog op het hoofdkantoor bij het management wat er nu gaat gebeuren. Ik ben héél blij dat ik dit niet meer mee heb hoeven maken, ik denk dat ik daar een potje had staan te janken, of ik nu de zak had gekregen of had mogen blijven.

Vandaag zijn de tapijttegels bezorgd, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! We hebben de gang boven geverfd, dus morgen kunnen de tapijttegels erin en de gordijnen opgehangen, dan ziet het er al een stuk gezelliger uit. Plotseling hebben we een paar boekingen te pakken voor dit weekend, en dat terwijl het regent. Het zou nu wel weer beter weer moeten worden. We moeten de gang boven dus snel af hebben, als de boekingen blijven komen hebben we de kamers nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.