ons hotel

woensdag 15 oktober 2008

Toch niet helemaal naar les…

De zakenreiziger belde keurig netjes op hoe laat hij zou komen. Zo tussen 20 en 21 uur. Grrr…. Pepijn riep meteen dat hij wel thuis zou blijven, aangezien ik bij de Tsjechische les betere aantekeningen maak. Euh? Maar volgende keer ben ik de klos.
Eerst ben ik naar de groothandel in Straubing gegaan, en langs de boekhouder in Cham. Sinds ons debacle van vorig jaar zorg ik nu dat ik iedere maand alles op tijd bij hem inlever, en zelfs in het hoogseizoen is dat gelukt. Pepijn belde tussendoor even op dat er nog een zakenreiziger had gereserveerd. Snel alle boodschappen thuis gebracht, even snel gegeten en toen naar de les. Erw aren meer mensen niet, maar iedereen vroeg wel waar Pepijn was.
Ook vandaag weer een zakenreiziger, we zeiden het al, het is echt de tijd van het jaar voor de last-minute boekingen en dan vooral van zakenreizigers. Timo is net naar huis, het stucwerk en de elektra is af, morgen wordt er geverfd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.