ons hotel

zondag 27 mei 2007

Gympies

Vandaag heb ik mijn gympies maar aangedaan, want ik kan niet meer lopen, zulke zere voeten heb ik! Gisteren hebben we echt een topdag gedraaid, heel veel incheckers die verspreid over de hele dag kwamen (van 10.00 tot 22.00), allemaal de hele dag drankjes wilden (het was 33 graden en vies vochtig warm) en die ook wilden eten. Op een aankomstdag is het rot plannen met het halfpensionmenu, je weet nooit hoe laat mensen aankomen, en of ze willen eten. Een paar wilden bij het inchecken nog even over het avondeten nadenken, en stonden ineens op het terras met de mededeling "doet u ons dat menu toch maar". We hebben de hele dag gelopen en 03.30 uur lag ik pas in bed.
Vandaag is het wel warm, maar het lijkt wat meer te waaien en het heeft net heel even geregend. Morgen gaat het gelukkig voor ons afkoelen, zo hard werken met die warmte is erg zwaar. We krijgen straks weer een inchecker (de Zwitsers zijn vandaag naar huis), dus Pepijn heeft net heel snel een kamer schoongemaakt. Die heeft vannacht ook te weinig geslapen, dus die gaat nu heel even liggen. Er staat voor mij nog een berg afwas van het ontbijt, ik moet alle tafels nog dekken en alle voorbereidingen voor het avondeten doen en ik heb zelf nog niet gegeten. Maar…. de kamers zijn allemaal schoon en de gasten zijn allemaal tevreden en daar gaat het om….

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.