ons hotel

maandag 5 maart 2007

Berouw komt na de ...

Of liever gezegd, spierpijn komt na het wandelen….Vandaag voelen we ons allebei niet echt toppie. Pepijn loopt al de hele dag te klagen over hoofdpijn, en ik heb in mijn heupen en kuiten zo’n spierpijn dat ik niet echt vooruit kan. Tsja, het was misschien toch wel wat ver, na bijna een hele winter niet wandelen. Ik probeerde net een bed op te maken, maar ben er snel weer mee opgehouden.
Nu probeer ik een beetje verder te werken aan mijn vertaalwerkje, maar ik ben er met mijn kop niet bij. We moeten allebei maar vroeg naar bed vanavond. Stelletje krukken, we worden echt oud….

De Worldcup Ski gaat door! Er is de laatste dagen nog een beetje sneeuw bijgekomen op de Grote Arber, en dus heeft men besloten dat het evenement plaats gaat vinden. Hier in het dal is het ondertussen de hele week al 14 graden en dat blijft zo. We zijn heel benieuwd of het uit gaat maken in de boekingen als bekend wordt dat het doorgaat. Zelf denk ik dat het te laat gaat zijn voor mensen om bijvoorbeeld nog vrij te krijgen van hun werk, veel toeschouwers hadden zich er waarschijnlijk al op ingesteld dat het niet door zou gaan.

Vandaag hebben we samen zitten pompelen om eventueel een arrangementje aan te bieden, in een poging om de boekingen wat op te krikken. Sommige mensen willen nou eenmaal graag zo’n pakketje boeken, in 1 van de hotels waar ik heb gewerkt was het super-populair.  Je kunt nu bij ons in de periode maart t/m juni een wandelarrangement boeken voor een week, geen idee of dat wat gaat doen. We hebben er overigens wel voor gezorgd dat we het arrangement goed doorgerekend hebben, we moeten er voor zorgen dat het voor beide partijen leuk blijft.

Morgen zijn we het enige paar op de bruidsparen-dansles dat niet gaat trouwen! Dit is een poging middels een stoomcursus de Weense Wals en de Disco-Fox te leren. Het begint namelijk wel vervelend te worden dat wij dat niet kunnen.  Op de dansavonden op zaterdag doen ze altijd een hilarische quiz waarmee je leuke (kleine) prijsjes kunt winnen. Meestal is het een onmogelijk onderwerp (bijvoorbeeld de kleur van de stropdassen van de Beierse Minister-President), maar dit keer ging het over musicals van Andrew Lloyd Webber. De winnaar moet ten overstaan van de hele zaal met zijn/haar partner de Weense Wals dansen. Groot was de schrik toen ik als enige van onze tafel alle antwoorden goed bleek te hebben. Gelukkig was ik niet de enige in de zaal, en werden er namen getrokken… en niet die van mij… Pfoe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.