ons hotel

dinsdag 13 maart 2007

Get a life!

Pepijn kreeg net een medewerker van HRS volledig over de zeik aan de telefoon. Die kerel van die reservering/annulering zonder ontbijt had de klantenservice van HRS gebeld dat hij het beláchelijk vond dat hij niet zonder ontbijt kon boeken, en zij belde lekker brutaal op om even verhaal te halen. We kunnen er allebei niet over uit dat HRS ons opbelt over deze onzin, en dan ook nog op zo’n manier. Hij had ons gedreigd te annuleren als hij zijn zin niet kreeg, dat heeft hij gedaan, dus wat is dan het probleem? Get a life! Duidelijk zo iemand die niets anders te doen heeft. En waarom wil je persé bij ons logeren? Bel gewoon een ander hotel waar je je zin wel krijgt! Dat hele ***-HRS zit ons inmiddels tot hier, weg met die onzin….
We gaan nu naar Cham, we moeten bij het Gesundsheitsamt nog 1 cursus van een uur doen voordat we officieel drankjes en eten aan voorbijgangers (dus niet-hotelgasten) mogen verkopen. Dan moeten we nog wat papierwerk invullen, en kunnen we vanaf 1 april de ijsjes en de broodjes slijten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.