ons hotel

zaterdag 31 maart 2007

Triest.....


Wat we nou gisteren meegemaakt hebben, te triest voor woorden…. Bij het kamer-schoonmaken kwam ik er achter dat de gasten werkelijk alles in de koffer gestopt hadden waarmee ze dachten weg te komen. Ik vond het al zo vreemd dat er helemaal geen WC papier meer was, zelfs geen lege rol, terwijl er de middag ervoor een volle rol aan de houder hing Én er een extra nieuwe stond.
Ik vroeg mij nog blauwogig af of er misschien iemand ziek geweest was. Toen ik eens goed ging kijken, bleken ook alle zeepjes, shampootjes, maandverbandzakjes, naaigerei, waszak en notitieblokje weg te zijn. Bij het afruimen van het ontbijt zag ik ook dat er minstens 10 verpakkinkjes jam, honing en Nutella van de schaal waren (ik stapel het altijd op dezelfde manier op), maar dat er op het bord maar 2 lege lagen….
Het gebeurt wel vaker dat mensen iets mee naar huis nemen, maar zo extreem maak je niet vaak mee. Het valt nog mee dat ze niet met de TV onder hun arm de deur uit zijn gelopen…..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.